კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
ორგანიზატორი შორენა
აბრამიშვილი
მიზანი: კოლეგები
გაეცნობიან: მასწავლებლის მუშაობის სისტემატიურ და გეგმაზომიერ სტრატეგიას მოსწავლის
მოტივაციის ამაღლებაზე, ამ ტიპის სამუშაოები მიზნობრივად და თანმიმდევრულად უნდა ჰქონდეს
დაგეგმილი, იმისათვის რომ გაკვეთილი ეფექტური და კრეატიული იყოს.
გეგმა 1
შეხვედრის თარიღი, ადგილი და ნომერი
|
სსიპ 190 საჯარო სკოლა
23.03.2018
#1
|
შეხვედრის მიზანი
|
·
მოსწავლეების მოტივაცია და მოტივაციის ამაღლება;
·
სტრატეგიები მოსწავლეებში მოტივაციის ასამაღლებლად.
|
განსახილველი საკითხები
|
·
გარეგანი და შინაგანი მოტივაცია;
·
მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებაზე
მუშაობა;
·
სტრატეგიები მოსწავლეთა მოტივაციის ასამაღლებლად;
·
ბალანსის დაცვა, შინაგანი და გარეგანი მოტივაციის
ასამაღლებელი სტრატეგიების გამოყენებისას.
შევასრულეთ პრაქტიკული სამუშაოები სიტუაციური
ამოცანებით.
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება
ორგანიზატორი შორენა
აბრამიშვილი
გეგმა 2
შეხვედრის თარიღი, ადგილი და ნომერი
|
სსიპ 190 საჯარო სკოლ
30.03.2018
#2
|
შეხვედრის მიზანი
|
·
მოტივაციის ამაღლების საშუალებები;
·
მოსწავლეებთან მნიშველოვანია კარგი პიროვნული ურთიერთობების
დამყარება;
·
პრინციპები,რომლითაც იხელმძღვანელებს მასწავლებელი
მოსწავლეებთან დადებითი პიროვნული ურთიერთობის დასამყარებლად.
|
განსახილველი საკითხები
|
·
მოსწავლისა და მასწავლებელს
შორის დადებითი პიროვნული ურთიერთობების
გავლენა სასწავლო პროცესზე;
·
მასწავლებლის მხრიდან უარყოფითი თვისებების გამოვლენამ შესაძლებელია უარყოფითად
იმოქმედოს მოსწავლის მოტივაციის ამაღლებაზე.
·
მოტივაციის ამაღლებისათვის
კარგი პიროვნული ურთიერთობების დამყარება მოსწავლესა და მასწავლებელს შორის.
შევასრულეთ პრაქტიკული სამუშაოები სიტუაციური
ამოცანებით.რის შემდეგაც ვიმსჯელეთ თითოეულ საკითხზე.
|
კოლეგებთან სამუშაო
შეხვედრების ორგანიზება
ორგანიზატორი შორენა
აბრამიშვილი
გეგმა 3
შეხვედრის თარიღი, ადგილი და ნომერი
|
სსიპ 190 საჯარო სკოლ
13.04.2018
#3
|
შეხვედრის მიზანი
|
·
მოსწავლეების წინაშე მაღალი მოთხოვნების დაყენება;
·
საგაკვეთილო პროცესში მოტივაციის გამოვლენა.
|
განსახილველი საკითხები
|
·
მასწავლებელმა უნდა დასახოს
მაღალი მოთხოვნები;
·
მოთხოვნები, როგორც მოტივაციის
ამაღლების ერთ-ერთი საშუალება;
·
სწავლის ჩვევები და მასთან დაკავშირებული პროცედურული
საკითხები.
შეხვედრის დროს
თითოეული საკითხი გავამყარეთ სიტუაციური ამოცანებით.
|
რეფლექსია
შეხვედრა
გაიმართა მშვიდ და საქმიან გარემოში
დაგეგმილი დროის ფარგლებში. მონაწილეებს წარვუდგინე პრეზენტაცია, „მოსწავლეების
მოტივაცია და მოტივაციის ამაღლების საშუალებები“, რომელიც სასწავლო პროცესში მოსწავლეებს ქმედებისკენ უბიძგებს
და ამ ქმედებებს გარკვეული მიზნის მიღწევისკენ მიმართავს. მონაწილეები დააინტერესა
მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების საშუალებებმა,სტრატეგიებმა და პრინციპებმა.
შეხვედრის პროცესში პრობლემები და სირთულეები
არ წამოჭრილა, ინტერაქტიური კითხვა- პასუხის რეჟიმში საკითხის ირგვლივ არსებულ კითხვებზე გაცემულ იქნა
პასუხები. მონაწილეთა მხრიდან დაინტერესება
გამოიწვია საკითხთან არსებული მაგალითების
განხილვამ.(მაგ: დავალების მოსწავლეთა ინტერესების მიხედვით შერჩევა; გარკვეულ შემთხვევებში
მათთვის არჩევანის უფლების მინიჭება; საკითხზე ყურადღების კონცენტრაცია; სწავლების
სტრატეგიები; შესაბამისი რესურსები და მასალები და ა. შ.).
შეხვედრების დროს მოხდა დასახული მიზნის მიღწევა
, დამსწრეებმა გაიაზრეს თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეების მოტივაცია
საგაკვეთილო პროცესში, მათი შინაგანი და გარეგანი იმპულსი,რომლის შედეგადაც ხდება შესაძლებლობებისა
და უნარების რეალიზება.
ამომწურავად
იქნა განხილული ყველა საკითხი, რომლის შედეგადაც მოტივაციის ამაღლებაზე სისტემური მუშაობა
დიდწილად განაპირობებს მოსწავლეთა მაღალ აკადემიურ მოსწრებას და სასწავლო პროცესის
სასიამოვნოდ წარმართვას,რომელიც საგაკვეთილო პროცესში გამოავლენს სწავლის ჩვევებს და მოსწავლეების შედეგებს.
მონაწილეები დაინტერესდნენ
საგაკვეთილო პროცესში მოტივაციის გამოვლენით და ამომწურავად განხილული ყველა საკითხით
თავისი მაგალითებით.
შეხვედრის დროს ძლიერ მხარედ გამოიკვეთა ერთმანეთის
გამოცდილების გაზიარება და აზრების გაცვლა.
გამოიკვეთა ასევე ორი რამ: რა საჭიროებს გაუმჯობესებას
და როგორ? რას გავითვალისწინებ მომავალში მსგავს საკითხებზე მუშაობისას?.
მონაწილეების
მხირადან დადებითად შეფასდა საკითხების განხილვა მაგალითებით. ასევე მოწონება
დაიმსახურა სარეკომენდაციო კითხვებმა- რეფლექსიის დასაწერად.
მონაწილეებმა, დადებითად შეაფასეს ჩემს მიერ წარმოდგენილი შეხვედრის თემა და პროცესი, მათ აღნიშნეს,
რომ შეხვედრის შედეგად მიღებულ ინფორმაციას პრაქტიკაში
გამოიყენებენ და
განახორციელებენ
თავინთ საქმინობაში.