თემატური
გეგმა 2017-2018 წლების
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
მასწავლებლის სახელი, გვარი: შორენა აბრამიშვილი
თემა
ხელოვნების მრავალსახეობა
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი
სსსმ მოსწავლისთვის
|
მიზანი
|
აქტივობები
|
1.1 ვიკვლევთ სხვადასხვა ეპოქის ხელოვნებას
|
ს.გ.VIII.8. მოსწავლეს ესმის
და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის კომუნიკაციის და
კულტურის თვითგამოხატვის საშუალება.
·
ასახელებს
კონკრეტული კულტურის რამდენიმე მახასიათებელს, რომლებიც ასახულია ნამუშევარში (სამოსი, არქიტექტურა,
ჭურჭელი, ავეჯი და სხვ.);
|
·
სხვადასხვა ეპოქის ხელოვნების გაცნობა.
·
ინფორმაციის
დამოუკიდებლად მოძიება.
·
მსჯელობა.
·
საპრეზენტაციო უნარ ჩვევების გამოვლენა.
|
· წინასწარ დავავალებ კონკრეტული
თემის გაცნობას,კონკრეტული ნამუშევრის დათვალიერებას. მოსწავლე დაათვალიერებს ნამუშევარს
და რასაც აღიქვავს გამოთქვავს საკუთარ აზრს.
· კითხვების
საშუალებით ვცდილობ გავიგო მოსწავლის თვალით
დანახულ ნამუშევარში რა იყო ამა თუ იმ კულტურის მთავარი თემა.
|
1.2 ხელოვნება საზოგადოებრივ სივრცეში
|
ს.გ.VIII.8. მოსწავლეს ესმის
და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის კომუნიკაციის და
კულტურის თვითგამოხატვის საშუალება.
·
მოიძიებს
მასალას რომელიმე მისთვის საინტერესო ქვეყნის კულტურის ძეგლებზე და წარუდგენს თანაკლასელებს
მოხსენების და თვალსაჩინო მასალის სახით;
|
·
ქალაქის იერსახის (ქანდაკებები, მოედნები, არქიტექტურული
ძეგლები) გაცნობა
·
შეძენილი ცოდნის პრაქტიკულ საქმიანობაში გამოყენება.
·
მსჯელობის უნარ ჩვევების განვითარება.
|
·
მოსწავლემ შეასრულოს დავალება, აირჩიოს რომელიმე ხელოვნების
ნიმუში და გაეცნოს ინფორმაციას.
·
პრაქტიკული სამუშაოსთვის მოსწავლე შექმნის არქიტეტურის
სახეობის (სახლი) მაკეტის მარტივ ფორმას ან საძერწი საშუალებით შექმნის მარტივ ქანდაკებას.
|
1.3 თეატრი და მხატვარი
|
ს.გ.VIII.8. მოსწავლეს ესმის
და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის კომუნიკაციის და
კულტურის თვითგამოხატვის საშუალება.
·
მსჯელობს, თუ რა გაიგო
ამა თუ იმ ერის შესახებ, მისი ხელოვნების ნიმუშის გაცნობით.
|
·
თეატრის როგორც ხელოვნების ერთ-ერთი დარგის გაცნობა.
·
შემოქმედებითობა.
·
მსჯელობის უნარ-ჩვევების გამოვლენა.
|
·
მოსწავლე ჩაერთოს კითხვა-პასუხში.
·
მოსწავლემ შექმნას აფიშა რომელიმე სპექტაკლისთვის
და გამოხატოს ფორმები მარტივი გამოსახულებებით.
·
მსჯელობა ტერმინოლოგიების გარეშე საკუთარი სიტყვების
გამოყენებით თეატრსა და ტეატრის მხატვრის შესახე.
|